vill inte ha svullet öga på bröllopet...

igår tog det också ett tag innan jag väl somnade... tror att det är FÖR tyst här hemma när andreas jobbar... inget knappande påå tangenter eller såå...
när Han väl kom hem blev katten glad och bara gnällde och gnällde i en stund... för varför ska vi bry oss om att matte vill sova någon timme till innan utbildningen...

nu är jag i alla fall uppe... finns knappt ngn frukost.. ingen av oss har haft tid att handla. så blev lite gröt.

mitt öga var massa svullet nu på morgonen... jävla skit. är det fortfarande svullet i morgon kanske jag få gå in till VC och se om dom har tid och bara titta lite snabbt på det... det måste ju försvinna till bröllopet. annars får INGEN ta kort på mig. för utom med MIN kamera så JAG kan redigera bort svullnaden från ögat. haha
dessutom tror jag inte det är så bra att sminka mig åå  såå när det ser ut som det gör....
på bilden såg det mindre svullet ut... kanske bra....

trött...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0