Sommarland, sköna sommarland

jobbat och stått i idag...
gick upp vid 6 tiden och stack lite efter 7...
kom hem strax innan 20... så det var ett långt arbetspass, men gick fort...

vi var duttia idag på sommarland. trevligt att fixa och dona där :)

TL-Emily hade gjort rabarberpaj till oss, så mumms!!! duktig flicka.
hade jag bara orkat baka när jag kom hem så hade jag gjort ngt gott till i morgon.. får bli en annan dag :)

nu ska jag sova en stund.
duschade preis och såg att mitt öga svullnat upp igen. denne gången mitten under.
första gången var på utbildning på sommarland
andra gången var på utbilodning på sommarlan, en månad senare
och tredje gången var idag... på sommarland.... hmm...

undra vad det kan vara..

sen tänkte jag på en sak..
alla som tog foto på bröllopet, det hade varit underbart snällt om ni skulle vilja skicka dem till mig, antingen på mejl, MSN, FB (meddelande) eller ngt annat sätt... blir så dålig kvalite om jag ska ladda ner dem från FB...


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0