redovisning och skåneresa

nu ligger jag i sängen i mitt gamla rum.
andreas är hemma hos fin mamma och pappa...

allt har gått bra idag...
skolan gick underbart och flickorna i gruppen är underbara<3 fast några av er blev lite sjuka och sååå.. jag tycker om er ändå.. bra kämpat på första delen.
bra kämpat under hela terminen flickor, nu är den klar och vi gjorde ett toppen arbete, jag tror på oss!!! :)

sen måste jag ju säga att alla i "klassen" var toppen på lilla redovisningen. alla var snabba och effektiva! det gillas...:) det var toppen att sluta i tid och inte behöva stressa till tåget...

resan gick bra... pluggat lite..,

här hemma har jag sprungit en runda med....
blir baka och stå i i morgon...

nu ska jag nanna lite..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0