helfull dag....

usch vad jag är trött nu....
varit ute i skogen med skolan sedan 9... gått massa upp och ner för berget...
kom tillbaka vid halv 5... sen ditrekt till stan och fixa naglar och annat viktigt där...

sen kom jag hem och såg att andreas dammsugat, som han lovade... men utan att plocka undan överallt... så han hade dammsugit runt klderna på golvet och böckerna på mattan..... ojojoj... så det var bara att börja plocka undan och packa så fort man kom hem....

sen gick vi och lämnade tusse hos linda och fredrik:) <3
efter det var det bara att gå hem och klippa Andreas...
sen var det för honom att dammsuga igen och jag sprang en liiiiten runda, har ju trots allt varit ute hela dagen och gått....

fick äntligen i mig något för magen... knäcke och pizzasallad... hehe

nu ska jag duscha och sen blir det sängen.. men inte sova inte.... nej det ska tränas inför redovisningen i morgon....

sen sova...

i morgon blir det skola hela dagen sen åka ner till skåne :)

hoppas jag har allt som är viktigt nu... är såååå orolig att jag glömt ngt..,,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0