Bröllop - Fru Anna Skenberg

nu har jag och min kära man ätit mat...
det blev färskpotatis som vi köpte på torget i stan med vårlök och en härlig laxfilé och stekt sparris.
sååå mummsigt.

i helgen var det bröllop... om någon hade missat det.

helt underbart måste jag säga.

vill passa på och tacka alla som har hjälp till med förberedelser och städning efteråt. ni är helt underbara!

hela dagen var helt magisk!
vaknade ganska utvilad och åt en mummsig frukost.
håret och sminket var det inga problem med. jag gjorde det själv och jag hade några som var ganska oroliga för det... men det var inga problem, blev perfekt på första försöket... (svinrygg)

sen åkte vi till kyrkan där allt gick toppen, snabbt gick det med  :)

sen var det mat/lunch på Otto Pers Gård i borgeby där vi hade fixat dagen innan.
Ola min kära bror var toas master och fixade det så bra :)

lite senare på kvällen åkte jag och min man (hihi) till malmö för att äta middag på Sankt Markus vinkällare... helt underbart det med!

under dagen tog snälla Johanna foto. som jag får om ett tag, förhoppningsvis.

lite bilder har jag sett på FB redan av mamma och syster... dessutom har jag lagt ut bilderna från min kamera.


vill tacka alla underbara gäster med! det var en helt underbar  dag och jag fick min älskade!

söndagen tog vi det lugnt hela morgonen med room service till frukost.
sen mötte vi föräldrtarna i Lund där vi tog en fika och en prommenad innan bussen gick mot GBG...

hemma så hämta vi vår kära katt :)

Tack än en gång till alla som dela dagen med oss och har hjälpt oss att få den så underbar!
tavck för presenterna med!

här kommer llite bilder...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0