baka,färga och fixa inför bröllop :)

ojojoj vad tiden går....
idag hat jag gjort massor. men ändå inte mkt... haha

jag började dagen med att springa en runda på en halvtimme
bada och en ansiktsmask
sen blev det frukost...

när jag och fisen var kalara så blev det shoppa på ICA av mammsen.
sen färgades lillasyster-brudtärna <3
när färgen var klar så blev det tid att göra alla mosser... Hallon, cohklad och vitchoklad...
när mamma kommit hem så åkte vi, mamma kenneth och jag till Willys och handlade... lite saker till bröllopet och lite vanligt...
blev en runda på netto med...
hemma så blev det mat
när maten var uppäten så gjordes det rosor :) såå fiina blev dem:)
nu har jag provat alla kläder och skor.... såå fint :) hihi
nu håller jag på med att testa håret och smink... :)

här kommer blider på rosor... och en vacker dag så ska jag besrätta hur man gör dessa fina rosor ;)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0