en månad to weddingbells :)

ojjooj.... jga har fått rätt på datorn. men den hittar fortfarande nya uppdaterigar hela tiden...
idag ska jag iväg på TL utbildning med sommarland. som jag förstått så ska vi sovaöver med, så såfall är jag itne hemma försen io morgon.... på eftermiddagen.., sen har vi paus över helgen och fortsätter på mån och tis...

i natt har jag drömt massor....
jag drömde om ren panik kring bröllopet... vi skulle duka och fixa tårta och allt... vi hade ingen plats och visste knappt vem som kom... allt var kaos...
sen drömde jag med om att det kom ett till avsnitt av one tree hill, för dom hade missat ett... med CHAD!!! hahahha jag minns att jag var så glad att jag smsa syster fis och syster gris :):) det hade väl varit ngt flickor?

jag drömde om annat konstigt med... om gamla vänner och sånt... väldigt konstigt var det i alla fall...
nu har jag lite int i huvudet så det är lite störigt...

för er som inte vet det.... idag är det exakt en månad kvar till vi gifter oss :)
en månad till bröllop...
känner att de kommer lite fort nu... hinner inte med allt...
skola, jobb och bröllop.... bllir lite mkt för mig just nu...

nu ska jag äta klart min frukost och mysa lite innan stressen till utbildningen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0